Zmiana godzin pracy Urzędu Gminy
UWAGA !!!
zmiana godzin pracy Urzędu, GOPS i CUW w Imielnie
od dnia 19 października 2020 roku – do odwołania
godziny pracy – od godz. 7:15 do godz.13:00
Zwracam się z prośbą do mieszkańców naszej Gminy, a także innych osób korzystających z usług Urzędu Gminy w Imielnie, GOPS oraz CUW w Imielnie o ograniczenie do koniecznego minimum osobistych wizyt w Urzędzie, a w miarę możliwości załatwianie spraw drogą elektroniczną lub przez telefon.
Załatwianie wszelkich spraw niecierpiących zwłoki, a wymagające osobistego stawiennictwa odbywać się będzie na parterze Urzędu, GOPS i CUW w punkcie obsługi interesanta.
W przypadku konieczności stawiennictwa osobistego, prosimy o przestrzeganie godzin pracy obecnie obowiązujących.
Należności można regulować na wskazane rachunki bankowe:
– podatki i opłaty: 45 8490 0007 0001 0100 0143 0024
– opłaty za odpady komunalne: 65 8490 0007 2001 0100 0143 0059
– opłaty za pobór wody i czynsze: 39 8490 0007 0001 0100 0143 0035
Stan wodomierzy należy podawać telefonicznie pod nr tel. 41 385 12 10 wew. 45 lub mailowo : adamus@imielno.pl
Dane kontaktowe do Urzędu
Dane kontaktowe do Urzędu
telefon: 41 385-12-10
adres e-mail; kancelaria@imielno.pl
Dane kontaktowe do GOPS
telefon: 41 385-12-99
adres e- mail: gopsimielno@poczta.onet.pl
Dane kontaktowe do CUW
telefon: 41 385-11-83
adres e- mail: cuw.imielno@interia.pl
Prosimy o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas czasie, choć w ograniczonym i utrudnionym zakresie tylko w taki sposób będziemy w stanie zapewnić możliwość funkcjonowania gminy i realizowania spraw obywateli.
Wójt Gminy Imielno
(-) Zbigniew Huk