Informacja dla pracodawców ubiegających się o zwrot dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników

25 września 2024

Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do Urzędu Gminy w Imielnie, ul. Cmentarna 7, 28-313 Imielno– Sekretariat w terminie 3 miesięcy od dnia zdania przez młodocianego pracownika egzaminu, zgodnie z przepisami w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i wynagradzania.

WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika (druk dostępny w centrum Usług Wspólnych w Imielnie (ul. Cmentarna 7A) lub na stronie internetowej Urzędu Gminy w Imielnie.

Załączniki do wniosku (oryginały bądź kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem):

– kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje  do prowadzenia kształcenia zawodowego młodocianych pracowników przez pracodawcę/ osobę prowadzącą zakład w imieniu pracodawcy albo osobę zatrudnioną  u pracodawcy,

– kopię umowy o pracę z młodocianym pracownikiem w celu przygotowania zawodowego,

– kopię dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osoby prowadzącej  szkolenie w imieniu pracodawcy albo osoby zatrudnionej  u pracodawcy,

– kopie dyplomu lub świadectwa, albo zaświadczenie (oryginał) potwierdzające, że młodociany ukończył naukę zawodu lub przyuczenie do wykonywania określonej pracy i zdał egzamin zgodnie z przepisami w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania,

– wypełniony formularz  informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis;

– kopie wszystkich zaświadczeń o pomocy de minimis, jakie otrzymał w roku, w którym ubiega  się o pomoc, oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie;

– kopie dokumentów potwierdzających krótszy okres szkolenia w przypadku zmiany umowy,

– aktualny wydruk z CEIDG lub wpis z KRS w zależności od formy prowadzonej działalności prowadzonej przez pracodawcę,

– kopię dokumentów potwierdzających status prawny prowadzonej działalności w przypadku spółek;

– pełnomocnictwo – w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika (oryginał lub kopia uwierzytelniona zgodnie z art. 33 § 3 KPA);

Szczegółowe informacje:

https://www.bip.imielno.akcessnet.net/index.php?idg=4&id=691&x=108&y=23

 

logo

Gmina Imielno

Oficjalny serwis internetowy Gminy Imielno

Kontakt

Adres: Cmentarna 7, 28-313 Imielno
Telefon: 41 385-12-10
Telefon/Fax: 41 385-12-25
E-mail: gmina@imielno.pl
NIP: 656-22-90-408
REGON: 291010116
KONTO BANKOWE: Opłata skarbowa, czynsze, woda, dochody pozostałe 39 8490 0007 0001 0100 0143 0035

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00
Wtorek : 7:15 - 15:15
Środa : 7:15 - 15:15
Czwartek : 7:15 - 15:15
Piątek : 7:15 - 15:15